El Referente
El Referente es el primer diario de emprendedores que busca impulsar y difundir las iniciativas más innovadoras de España de proyectos de base tecnológica, sociales.Entre las 370 compañías que forman parte de la Comunidad destacan CartoDB, Jobandtalent, Traity, Socialcar, Ticketbis o The App Date.

EIE
El Instituto Europeo para el Emprendimiento (EIE) es una organización pionera creada por un grupo de emprendedores para emprendedores. Se otorga especial protagonismo a las personas, y no exclusivamente los proyectos, en nuestra misión de fomento del emprendimiento. El objetivo principal de nuestros programas, siendo los mentores un pilar fundamental de los mismos, es fortalecer los diferentes puntos débiles que puede tener el emprendedor a la hora de acometer sus proyectos.

Emprendedores
La revista y portal líder en Gestión y Creación de Empresas.

TodoStartups
Portal de referencia para emprendedores tanto en España, como en Latinoamérica. En él se recoge toda la información de actualidad sobre startups, financiación, inversiones y nuevas tecnologías, un punto de encuentro para emprendedores en busca de inspiración para lanzar su propio proyecto.

EFE empresas
EFE -la primera agencia de noticias en Castellano y la cuarta del mundo-, así como herramientas que te pueden servir para desarrollar tu proyecto empresarial y entrevistas a protagonistas en este ecosistema que han logrado poner en marcha su idea emprendedora.

Thought Leadership Marketing, by Rajesh Setty

Posted by Jonathan Greechan on 2013-05-24

Inside FI gives you exclusive access inside the training sessions of the Founder Institute. To get updates when we release new videos, follow us on Twitter or subscribe to our weekly newsletter here.

Most startups don't have much, if any, money to spend on marketing and growing their audience. However, as Rajesh Setty explains in the video below, startups do have one asset that they can market for free - knowledge.

Rajesh Setty is an author, investor, and serial entrepreneur, and below is his lecture on "Thought Leadership Marketing" at the Silicon Valley Founder Institute. In the talk Rajesh explains how he stumbled upon thought leadership marketing while running sales at a cash-starved startup, and how the low conversion cost and barrier to entry makes this method particularly useful for early stage companies. He also provides a clear, step by step path to "becoming the default" thought leader in your market in order to grow your audience. 

If you like the video below, register now for the San Juan Founder Institute where Rajesh will be mentoring this summer. Click here to apply today. 

 

 


Like this article?

Subscribe to our Weekly NewsletterAttend a Free Startup Event

Thought Leadership Marketing, by Rajesh Setty

* indicates required
X

Feedback Form

We welcome your feedback to improve the Institute. Please contact us using the form below, and we will get back to you promptly.
Your Email Address:
Message to the Institute:
What is ? (enter the answer below):
Close Window